Home Arhiva
Arhiva
Spune NU drogurilor! 2014 PDF Imprimare Email
Scris de Administrator   
Vineri, 09 Mai 2014 12:28

REGULAMENTUL

CONCURSULUI   NAŢIONAL

”Spune  NU drogurilor!”

inscris in CAEN pe 2014 la pozitia A10/22

 

Capitolul  I. Obiectivele   concursului

 

Concursul naţional „Spune NU drogurilor!” este un concurs prin corespondenţă realizat în vederea stimulării elevilor în a participa la activităţile de prevenire a consumului de droguri. Antrenând elevii să participe la acest  proiect prin realizarea practică a unor lucrări (afişe, desene, pliante, prezentări powerpoint, site-uri, fotografii) se urmăreşte:

  1. implice un număr cât mai mare de elevi în acţiuni de prevenire şi combatere a consumului de droguri
  2. Să se popularizeze în rândul adolescenţilor nocivitatea drogurilor şi gravele consecinţe ale utilizării lor
  3. Să permită afirmarea şi punerea în valoare a personalităţilor creatoare a elevilor;  să dezvolte şi să stimuleze imaginaţia elevilor prin crearea unor lucrări originale şi expresive
  4. Să  formeze şi să dezvolte aptitudinile elevilor în folosirea programelor specializate pentru realizarea şi prelucrarea  unor desene, prezentări, filme, fotografii, etc.

 

Capitolul  II. Organizarea   concursului

 

  1. Concursul se adresează elevilor ce doresc să se implic în lupta de prevenire şi combatere a consumului de droguri, de la palate si cluburi  dar  şi  de la şcoli şi licee din ţară.
  2. Comisia  de  jurizare a subiectelor este  constituită  din :

-       Preşedinte – coordonator Centru de Prevenire Evaluare si Consiliere Antidrog  Vaslui

-       Membri – profesori  de arte plastice, profesori de informatica

  1. Comisia  de jurizare a subiectelor are următoarele  atribuţii:

-       evaluează  lucrările   elevilor  participanţi  la  concurs

-       stabileşte  clasamentele şi le aduce la cunoştinţa concurenţilor

-       prezintă  concurenţilor  şi  cadrelor didactice principalele  concluzii şi  face  recomandări  pentru  perfecţionarea  activităţii  viitoare

  1. Criterii de evaluare:  originalitatea lucrării;  sugestivitatea lucrării;  calitatea execuţiei;  estetica lucrării;

Observaţie: Lucrările nu trebuie să conţină elemente agresive (cap de mort, cruci, schelete, seringi etc.) şi este indicat ca ele să promoveze alternative la consumul de droguri.

  1. Deciziile juriului sunt definitive şi incontestabile.

 

Capitolul  III. Participanţi,  condiţii  de participare, desfăşurarea  concursului

 

  1. Concursul se va desfăşura în perioada 20 - 30 iunie  2014.
  2. Concurs se va desfăşura pe următoarele secţiuni:
    1. A. desene cu tema ”Spune  NU  drogurilor!”
    2. B. grafica cu tema ”Spune  NU  drogurilor!”     ,
    3. C. desene pe  calculator cu tema ”Spune  NU  drogurilor!”    

B. prezentări powerpoint cu tema ”Spune  NU  drogurilor!”  - prezentările să aibă maxim 15 diapozitive şi se va puncta în mod deosebit originalitatea.

C. spoturi cu tema ”Spune  NU  drogurilor!”

D. filme cu tema ”Spune  NU  drogurilor!”

E. fotografii cu tema ”Spune  NU  drogurilor!”   lucrările vor fi în format A4.

F. afiş cu tema ”Spune  NU  drogurilor!”  lucrările vor fi in format A4 sau A3.

G. pliant cu tema ”Spune  NU  drogurilor!” 

  1. Concursul se adresează  tuturor  elevilor  fiind organizat  pe următoarele  categorii :  clasa I- II, clasa III – IV, clasa V-VI, clasa VII – VIII, clasa IX – XII.
  2. Numărul lucrărilor cu care puteţi participa este maxim  3/secţiune/categorie de vârstă .
  3. Lucrările vor fi etichetate şi vor conţine următoarele date:

- Numele şi prenumele elevilor

- Clasa, vârsta

- Instituţia (clubul copiilor)

- Secţiunea

-          Profesor coordonator

  1. Lucrările ce vor participa la acest concurs vor fi trimise  prin poştă până  pe 10 iunie 2014, (data poştei) la adresa Palatul Copiilor Vaslui, str. Ştefan cel Mare, nr. 62, cod 730171, Vaslui.
  2. In plic va rog trimiteţi, odată cu lucrările, fişa de participare din anexa 1, un plic A4 autoadresat  şi timbrat (timbru de 4 lei) pentru expedierea diplomelor si taxa de 2 lei / lucrare.
  3. Prezentările power point, spoturile, filmele, site-urile, fotografiile şi desenele pe calculator pot fi trimise şi prin mail pe adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . Lucrările vor fi salvate astfel: nume-elev-clasa-scoala-nume-profesor.(Popescu Ion-clasa 5-scoala nr 5 vaslui – prof. Ionescu George). Dacă  lucrarea  este  mai  mare  de  25 Mb  puteţi să o trimiteţi prin wetransfer.ro.  Precizaţi  exact  în mail  numele  elevilor,  clasa ,  instituţia şcolară, numele  profesorului.
  4. Pentru lucrările trimise prin email profesorul  coordonator trebuie să trimită prin poştă  fişa de participare (din anexa 1)  odată cu un plicul timbrat (4 lei) şi autoadresat pentru expedierea diplomelor si taxa de participare de 2 lei/ lucrare. Adresa  este: Palatul Copiilor Vaslui, str. Ştefan cel Mare, nr. 62, cod 730171, Vaslui.

Capitolul  V.  Dispoziţii  finale

  1. Se vor acorda 5 premii I, 5 premii II, 5 premii III, 10 menţiuni şi 10 premii speciale pentru fiecare  categorie. Fac excepţie situaţiile în care doi sau mai mulţi participanţi obţin acelaşi punctaj în concurs,  caz în care se poate acorda acelaşi premiu/menţiune pentru punctaje egale, fără a depăşi 25% din numărul total de participanţi. Decizia de acordare a mai multor premii I, II, III sau menţiuni revine juriului concursului.
  2. Rezultatele  finale se vor publica pe site-ul   Palatului   Copiilor  Vaslui: http://www.palatulcopiilorvaslui.ro/
  3. Toţi elevii vor primi diplome de participare.
  4. Diplomele şi adeverinţele  se vor trimite prin poştă la adresa indicată în fişa de participare.
  5. Lucrările nu se vor returna, ele devin proprietatea Palatului Copiilor Vaslui, care este organizatorul concursului, acesta având dreptul de a le publica cu menţiunea numelui autorului, de asemenea rezultatele concursului şi imagini din timpul desfăşurării concursului vor fi publicate pe site-ul Palatului Copiilor Vaslui.
  6. Informaţii suplimentare la   tel. 0747868394 – prof. Tonita Aurelia sau pe adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

 

Regulamentul poate fi descarat de aici

Ultima actualizare în Vineri, 09 Mai 2014 12:29
 
LogicMath 2014 PDF Imprimare Email
Scris de Administrator   
Vineri, 09 Mai 2014 12:22

REGULAMENTUL   CONCURSULUI   JUDEȚEAN

de  jocuri  matematice și logice pe  calculator

”LogicMath”

 

Concursul  se  adresează   copiilor de  grădiniță  și din  ciclul  primar  care doresc  să-și  verifice  cunoștințele  lor  matematice și  capacitatea  lor  de a raționaliza  în  mod  logic,  prin  jocuri  pe  calculator.

SCOPUL

Prin acest concurs ne propunem să încurajăm  şi să atragem elevii  în activităţi de formarea a competenţelor de gândire logică și rațională.

PARTICIPANTI

La concurs pot participa preșcolari și elevi  din ciclul primar din școlile din  județ.

Concursul este  organizat  pe următoarele  categorii de vârsta :

  • grupa mica/grupa mijlocie,
  • grupa mare/grupa pregătitoare,
  • clasa 0
  • clasa I
  • clasa a II-a
  • clasa  a III-a
  • clasa a  IV-a.

 

CERINTE:

Concursul  constă  în  rezolvarea  unor  cerințe  impuse de anumite  jocuri  matematice sau  logice  pe  calculator  într-un timp  dat, jocuri din rețeaua  Internet  sau  din  alte  surse.

Elevii vor  fi  prezenți  la  Palatul  Copiilor  Vaslui , în  laboratorul de informatică după  un anumit  program  stabilit  de  comun  acord  cu  cadrele  didactice  coordonatoare în  perioada 19 -31  mai  2014.

Elevilor  li  se  va prezenta  un  joc  pe  care  îl  vor  juca  10-15  min,  pentru  a  se  acomoda  cu  acel  joc.

Apoi  vor    participa  la  concursul  efectiv  în  care  vor  juca  același  joc   timp de 15 minute.

Elevii   vor  fi  clasați  în  funcție  de  punctajul / scorul   obținut.

Pentru participare la concurs cadru  didactic  coordonator  va completa fişa de înscriere din anexă  şi o vor trimite pe adresa de e-mail  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza până  pe  data  de  15  mai  2014.

La  concurs  pot  participa  maxim   5  elevi /  cadru  didactic.

 

DIPOZIȚII  FINALE

Juriul va fi compus din profesori de specialitate, cu experienţă în domeniile vizate.

Rezultatele concursului vor fi afișate pe site-ul Palatului Copiilor Vaslui –www.palatulcopiilorvaslui.ro.

Informaţii suplimentare la   email: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

Regulamnetul poate fi descarcat de aici

Ultima actualizare în Vineri, 09 Mai 2014 12:35
 
Martisor 2014 PDF Imprimare Email
Scris de Administrator   
Vineri, 25 Aprilie 2014 12:27

Concurs  interjudetean  de martisoare - Martisor  2014

 

Tabel   elevi  premiati  cu premii  de  excelenta

1.      AGAFITEI   MARIA  - Gradinita  nr . 8  Vaslui – ed. Culita  Balan – categ. Prescolar

2.      MIHALACHIOIU   MAIA – Scoala  popular  de arte “Octav Enigaresu “  Targoviste – categ. primar

3.      STANCIU  DENIS – Scoala  Speciala Gimnaziala  Targoviste – categ. Gimnazial

4.      CARP  MIHAI   VALENTIN – Liceul  Tehnologic  Haralamb  Vasiliu Podu Ilioaiei , Iasi – categ. liceal

 
Concurs Interjudetean "Martisor" 2014 PDF Imprimare Email
Scris de Administrator   
Miercuri, 15 Ianuarie 2014 14:00
  1. Concursul se va desfăşura în luna februarie – martie  2014.
  2. Concurs se va desfăşura pe următoarele secţiuni:

Mărţişoare

Felicitări realizate în diferite tehnici

  1. Concursul se adresează  tuturor  elevilor  fiind organizat  pe următoarele  categorii:   preșcolar (grupa mică-grupa mare), primar (clasa 0 - clasa a IV-a), gimnazial (clas a V-a – clasa a VIII-a), liceal (clasa a IX-a – clasa a XII-a)  .
  2. Numărul lucrărilor cu care puteţi participa este maxim 5 pentru  fiecare  cadru  didactic.
  3. Lucrările vor fi etichetate şi vor conţine următoarele date:

- Numele şi prenumele elevilor

- Clasa, vârsta

- Instituţia (clubul copiilor)

- Secţiunea

-          Profesor coordonator

  1. Lucrările ce vor participa la acest concurs vor fi trimise  prin poştă până  pe 15 februarie 2014, (data poştei) la adresa Palatul Copiilor Vaslui, str. Ştefan cel Mare, nr. 62, cod 730171, Vaslui.

Regulamentul precum si fisa de inscriere se pot descarca de aici

Ultima actualizare în Miercuri, 15 Ianuarie 2014 14:05
 
Concurs National „MĂȘTI POPULARE TRADIȚIONALE” PDF Imprimare Email
Scris de Administrator   

REGULAMENT DE CONCURS

La concurs sunt invitaţi să participle elevi care frecventează cercurile de profil din cluburile şi palatele copiilor, precum și cei din şcoli şi licee din ţară.

Concursul se desfăşoară pe patru secţiuni:

1. Măști populare tradiționale

2. Măști stilizate

3. Creație literară

4. Media

La fiecare secţiune a concursului lucrările vor fi jurizate pe categorii de vârstă:

5 - 7 ani, 8 - 10 ani, 11 - 14 ani, 15 - 18 ani

Lucrările pot fi rezultatul unui efort individual sau a unui grup de elevi.

Numărul de lucrări: 3-5 lucrări pentru fiecare secţiune şi categorie de vârstă.

Fiecare lucrare va avea menţionat pe verso :

- Titlul lucrării;

- Vârsta şi unitatea şcolară de unde provine;

- Localitatea;

- Profesor îndrumător.

Lucrările vor fi trimise prin poştă la adresa: Palatul Copiilor Vaslui, str.Stefan cel Mare, nr.62, cod 730171, până cel tarziu la data de 10 decembrie 2013.

 

Regulamentul poate fi descarcat de aici

 

 
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 Următor > Sfârşit >>

Pagina 1 din 5