ANUNȚ

Palatul Copiilor Vaslui, cu sediul în Municipiul Vaslui, strada Ștefan cel Mare, nr.62,
județul Vaslui, organizează concurs pentru ocuparea unui post temporar vacant, pe perioadă
determinată de muncitor calificat I (de întreținere) – (1 post) – perioada determinată, norma
întreagă
CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CONCURS
1. Condiții generale:
Se poate înscrie la concurs orice persoană care :
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor
aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit
cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului
ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de
fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o
incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
2. Conditii specifice postului:
 Studii: medii sau scoală profesională și cel puțin una din calificări în domeniile: tâmplărie,
electric, zugrav vopsitor, mecanic, contructii civile, lăcătuș, instalații (gaze, apa, tehnico-sanitare).
 Vechimea în muncă: minimum 5 ani.
 Disponibilitate de a lucra după un program flexibil.
 Posesor permis auto categoríile B și D.
 Atestat transport persoane.

ATRIBUTII SPECIFICE POSTULUI
 raspunde de pregatirea la timp a scolii pentru inceputul anului scolar, indeplinind toate
sarcinile de serviciu ce-i revin in acest scop
 verificarea stării mobilierului din sălile de clasă, înştiinţarea conducerii privitor la aspectele
semnalate;
 repararea mobilierului din sălile de clasă;
 verificarea instalaţiilor sanitare, înregistrarea reparaţiilor necesare şi remedierea lor;

2
 verificarea instalaţiei electrice în unitate și anexe;
 verificarea şi asigurarea tablourilor electrice de la fiecare unitate și anexe;
 verificarea gurilor de scurgere, a robineţilor, a sifoanelor;
 verificarea lămpilor de iluminat în sălile de clasă, coridoare, grupuri sanitare şi înlocuirea
celor deteriorate sau care nu funcţionează;
 verificarea periodică (lunar/vara, săptamânal/iarna) a scurgerilor pluviale;
 verificarea uşilor şi a ferestrelor de la clase / birouri şi repararea celor deteriorate;
 efectuează zilnic lucrări de curățenie, îngrijire, întreținere și amenajare a spațiilor școlare
interioare și exterioare
 controlează zilnic ușile, geamurile, mobilierul, robinetele și semnalează defecțiunile apărute
 participă la igienizarea spațiilor de învățământ, holurilor și a grupurilor sanitare și prin
lucrări de zugrăveli – vopsitorie, eventual completează plăcile de faianță, gresie, etc, acolo
unde este cazul
 efectuează orice lucrări de reparație, cand este cazul
 întocmirea referatelor de necesitate – materiale de reparaţii;
 participarea la acţiunile de stingere şi de salvare a bunurilor din patrimoniu în caz de
incendiu
 acordarea ajutorului solicitat de către personalul de îngrijire şi de către cadrele didactice
 executarea unor lucrări de întreţinere a zugrăvelilor şi vopsitoriei;
 executa orice lucrari de reparatii
 participa la curatenia scolii la sfarsitul cursurilor si, dupa anotimp, la indepărtarea zapezii;
 execută lucrari în alte sectoare în limita competenței, in functie de nevoile unitații de
învățământ și de calificarea suplimentară pentru care este atestat;
 informeaza conducerea unitatii referitor la problemele apărute în domeniul de activitate;
 execută alte activităţi în legătura cu îndeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de
persoanele care au acest drept
 la plecarea din imobil, indiferent de motiv, trebuie să lase echipamentul curat iar celelalte
mijloace pe care le-a folosit în bună stare
DOSARUL DE INSCRIERE LA CONCURS:
Continutul dosarului :
Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune următoarele documente :
a) Cerere de inscriere  la concurs adresată conducatorului institutiei;
b) Copia actului de identitate sau orice act care sa ateste identitatea persoanei, potrivit
legii, după caz ;
c) Copia certificatului de nastere ;
d) Copia certificatului de casatorie, după caz;
e) Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă
efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea
condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
f) Carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în
meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie, raportul REVISAL, unde este cazul;
g) cazier judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale
care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
h) Adeverinta medicala care sa ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberata cu cel
mult 6 luni anterior desfasurarii concursului de către medicul de familie al candidatului sau
de către unitățile sanitare abilitate;
i) Curriculum vitae, insotit de documente justificative .
Dosarul trebuie să cuprindă toate documentele, în ordinea enumerată mai sus, iar filele trebuie
numerotate. Numărul de file va fi consemnat în opis.

3

Actele prevăzute la literele b)-f) vor fi prezentate și în original în vederea certificării
conformității copiilor cu acestea.
În cazul documentului prevăzut la litera g), candidatul declarat admis la selecția dosarelor,
care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are
obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la
data desfășurării primei probe a concursului.
Dosarele de concurs se vor depune la secretariatul Palatului Copiilor Vaslui, în perioada
8 ianuarie – 21 ianuarie 2025, între orele 09:00- 12:00
Concursul va consta în următoarele etape:
– 22 ianuarie 2025, orele 09:00-11:00 – selectia dosarelor
– 23 ianuarie 2025, orele 09:00-11:00 – proba practică
– 27 ianuarie 2025, orele 09:00- interviul.

Informații suplimentare se pot obtine la secretariatul Palatului Copiilor Vaslui, Str. Stefan
cel Mare, nr.62, tel. 0235/313512.
Concursul se va desfășura la sediul Palatului Copiilor Vaslui, Str. Stefan cel Mare, nr.62,
conform graficului de mai jos:
04.01.2025 Publicarea anunțului pe site-ul instituției și posturi.gov.ro.
08.01.2025 – 21.01.2025 – 9:00-12:00 Depunerea dosarelor de concurs
22.01.2025 ora 12:00 Selecția dosarelor
22.01.2025 ora 13:00 Afișarea rezultatelor în urma selecției dosarelor
22.01.2025 ora 13:00-15:00 Depunerea contestațiilor cu privire la selecția dosarelor
22.01.2025 ora 16:00 Soluționarea contestațiilor cu privire la selecția dosarelor
23.01.2025 ora 9:00-11:00 Proba practică
23.01.2025 ora 12:00 Afișarea rezultatelor la proba practică
23.01.2025 ora 12:30-15:00 Depunereea contestațiilor cu privire la proba practică
23.01.2025 ora 16:00 Afișarea rezultatelor contestațiilor la proba practică
27.01.2025 ora 9:00 Interviul
27.01.2025 ora 12:00 Afișarea rezultatelor la interviu
27.01.2025 ora 12:30-14:30 Depunerea contestațiilor cu privire la interviu
27.01.2025 ora 15:30 Afișarea rezultatelor în urma contestațiilor
27.01.2025 ora 16:00 Afișare rezultate finale

BIBLIOGRAFIE
1. Legea nr. 319 / 2006 – a securității și sănătății în muncă, actualizată cu modificările și
completările ulterioare; Capitolul I – dispoziții generale, Capitolul IV – obligațiile lucrătorilor.
2. Legea nr. 477 / 2004 – privind Codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și
instituțiile publice – Capitolul II – Norme generale de conduită profesională a personalului
contractual, cu modificările și completările ulterioare.
3. Legea 53 / 2003 actualizată – Codul muncii – Drepturile și obligațiile salariatului: Încetarea
contractului individual de muncă: Răspunderea disciplinară.
4. Legea 307/2006 privind apararea împotriva incendiilor.
5.Ordinul nr.1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă din unitățile pentru ocrotirea,
educarea, instruirea, odihna și recreerea copiilor și tinerilor.
Notă: Se pot prezenta la urmatoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa
precedentă.

4

Comisia își rezervă dreptul de a modifica intervalele orare în funcție de timpul necesar
estimat pentru desfășurarea probelor prin raportarea la numărul de candidați.
TEMATICĂ
– Aplicarea normelor de sănătate și securitate în muncă.
– Norme de zidărie/ instalații sanitare/instalații electrice/lăcătușerie
– Exploatarea, întreținerea și repararea instalațiilor și echipamentelor electrice, sanitare, mobilier,
clădiri, etc.
– Norme de conduită în unitățile de învățământ
– Obligațiile salariaților conform Legii nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor.
– Obligațiile salariaților conform Legii securității și sănătății în muncă.